FAQ

  • Kan ik mijn product retourneren?

Omdat wij werken met een made-to-order concept, is retourneren meestal niet mogelijk. Natuurlijk staan wij altijd open voor feedback dus heeft u bedenkingen over u geleverd product, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen.

  • Kan ik de producten in "real life" bekijken?

U bent meer dan welkom in ons Winkel met open atelier in Diest. Let wel op! Omdat wij werken met het made-to-order concept, zijn niet alle afgewerkte producten altijd ter beschikking in de winkel. Er zijn wel steeds voldoende producten aanwezig om een goede indruk te krijgen van de modellen, kleuren en stijl.

  • Oei ik heb stukken! Kan ik mijn handtas laten herstellen?

Dat kan zeker. Neem gerust contact op of kom langs in onze winkel. Zo kijken we samen met u hoe we het probleem kunnen oplossen. Afhankelijke van de herstelling zal er een kost in rekening gebracht worden. 

  • Kan ik mijn handtas online bestellen en ook personaliseren? 

Dit kan helaas niet. Als jij je handtas wil personaliseren met een voering naar keuze of dergelijke, dan zal je steeds een bezoekje moeten brengen aan het atelier. Zo kan je duidelijk de kleuren zien en de producten voelen. Zo is er achteraf ook geen discussie mogelijk en heb jij echt wat je wil.